2011. december 17., szombat

Üveglencsés ékszerek


Már régóta szerettem volna a fotóim részletét valamilyen ékszer formájában látni, ez a lencsés verzió győzött most. Igazából nem szeretem a gyári ékszeralapokat, így a legegyszerűbbet választottam, hogy a kép legyen a lényeg. Gondoltam, a rézalapba maratok, hogy azért azon is legyen saját kézjegy, de az valamiért nem sikerült, nem maratódott ki a minta.
Amúgy a PS-es rész brutál meló volt, 1 hétig görnyedtem a gép előtt: képkeresés, megfelelő részletek kivágása, abból több színverzió készítése, majd több méretben pontosan felrakosgatni egy képzeletbeli A4-es papírra (aztán még több lépcső nyomda).

Pár variáció:


5 megjegyzés:

Farci írta...

Nagyon JÓ! :)) Tetszik!

timka írta...

Köszi, nagyon kedves vagy:)

bb írta...

nagyon tetszenek a munkáid! hol lehet ilyen gyűrű alapot kapni? én is megpróbálkoznék..:)

timka írta...

Köszi.
Az etsy.com-on és a meskán az alkotók boltjában, több árus is van.

bb írta...

nagyon szépen köszönöm! neked pedig további sok szép alkotást kívánok!:)